2014. november 4., kedd

9. rész Jó kis este!

Szombat 
          
 Sokáig gondolkoztam vajon mit vehetnék fel, nem öltözök ki, de azért jó legyen. Elkészültem, és lementem valami kajáért. Legnagyobb meglepetésemre Taylor-t találtam a konyhában.
- Mit csinálsz?
- Kaját?! - mondta a logikus választ.
- Nem abban maradtunk, hogy ezt én vállalom?
- De, csak megéheztem, és még nem voltál fent, ezért csináltam magamnak!
- Aha....jó! - egy kicsit sok időbe telt elfogadni a látványt, amint a tesóm egy tojást próbál feltörni..
- Várj, segítek! - azonnal odaadta.
 Miután megreggeliztünk, jöhetett a takarítás. Nagy nehezen rávettem Taylor-t, hogy segítsen, de ő alig akart megmozdulni. Felmosogattam, ő még mindig a kanapén ült. Behajtottam a ruhákat, ő még mindig ül. Megcsináltam mindent, csak a nappali volt hátra, amit Taylor-ra bíztam.
- Gyere már, segítek! - szóltam - Azt mondtad ebben segítesz!
- Tudom, de ez olyan.......unalmas!
- Tudom!! - dőltem le a kanapéra - Vagy!
Felálltam, és odamentem a falon lévő zenelejátszóhoz, és feltekertem max. hangerőre Green Day American Idiot számát, és elkezdtem rá hülyén táncolni. Odamentem Taylorhoz, és végre valahára, felrángattam a kanapéról. Kezébe nyomtam egy törlőkendőt, és parancsba adtam, hogy amit én lefújok, ő letörli. Elkezdtünk törölgetni, persze ritmusra. Már

 készen lettünk a nappalival, mikor csöngettek. Odarohantam az ajtóhoz, és kinyitottam.
- Szia - köszöntem az ismeretlen srácnak.
- Szia - bámult - Taylor itthon van?
- Ja. Taylor! - próbáltam túlkiabálni a zenét.
- Mi van? - jött ki a nappaliból - Dave! Mizu?
- Semmi... - mondta miközben még mindig engem bámult.
Taylor észrevette.

- Dave, ő itt Tessa! A húgom! - mondta - Tessa, ő itt Dave! A legjobb haverom!
- Örvendek! - mondta.
- Úgyszintén!
- Tessa, most már felhúzhatsz a szobádba!
- Mi? - értetlenkedtem.
- Szia! -fordított meg, és elkezdett tolni a lépcső felé.
A lépcsőn felfelé menet, még egyszer visszanéztem, és Dave kacsintott egyet, majd elmosolyodott. Fent még játszottam sokat Lunával, mikor újra csöngettek. Lerohantam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót, és Matt-et pillantottam meg gitárral a hátán.
- Szia! Gyere gyorsan, siess! - suttogtam.
- Tessa, ki az? - hallottam a tesóm hangját.
- Csak a postás! - hazudtam.
- Gyere!
Becsuktam az ajtót, és felsiettem a szobámba és Matt jött velem.
- Miért hazudtál? - mosolygott.
- Mert ha megtudják, hogy te vagy, akkor odaráncigálnak, és sosem fogok tudni megtanulni gitározni.

- Kik?
- Taylor és Dave.
- Dave itt van? - csodálkozott.
- Ja... de mindegy. Le akarsz menni?
- Nem - mondta őszintén.
- Hát oké...

- Hercegnő, hogy van?
- Jól, csak még fáj a lába, de semmiség..
- Aham...akkor kezdjük.

- Mivel kezdjük, tanár bácsi?
- Tanár úr! Tiszteletet megadni!
- Bocsánat... hol kezdjük?
- Várj! - vártam, és elkezdett gitározni. Olyan dallamot játszott, amit még soha sem hallottam, de nagyon tetszett.
- Ez mi? -kérdeztem.
- Egy dal - mondta logikusan.
- Tényleg? Na ne mondd!
- Most találtam ki.
- Most? - vontam fel a szemöldököm.
- Igen. Rád néztem és megjött az ihlet.
- Fúj, de romantikusan hangzott.
- De igaz! - nevette el magát.
- Akkor ezt kéne eljátszanom? - kérdeztem.
- Ha akarod..
- Akarom! - jelentettem ki, kicsit hamarabb, mint kellett volna.

 Eljátszotta még párszor én meg próbáltam utánozni. Látta, hogy nem megy, ezért leírta egy papírra és elmagyarázta, hogy mi mi jelent. Érteni értettem, mert már tanultam, de mégse ment.  Eljátszotta még egyszer, aztán még egyszer, és még sokszor, de nem ment. Matt nevetett, Luna pedig ugatott, hogy hagyjam abba.
- Nem megy! - hagytam abba.
- De menni fog. Ha én türelmes vagyok ennyi idő után, akkor te is legyél az!
- De nem megy! - mondtam.
- Segítek! - állt fel, mögém jött és átfogott. Megfogta mindkét kezem, és pengetni kezdett. Mikor befejezte, megpuszilta a fejemet, és visszament a saját gitárjához. Elpirultam, és játszani kezdtem.
- Ez most jobb volt! - mondta.
- Éreztem...
- Tessa, hol van..... Matt te mit keresel itt? - jött be Taylor a szobámba.
- Segítek a tesódnak megtanulni gitározni.
- Halljuk! - nézett rám.
- Nem! - tettem le a gitáromat.
- Oké! Gyere már le, itt van Dave! - Matt rám nézett, én meg bólintottam.
- Oké! - felállt, és kiment a szobámból.

Később csak este mentem le, akkor még Fifáztak. Mikor beléptem, két ember tekintete elszakadt a TV-ről. Dave és Matt néztek rám.
- Játszhatok valakivel egy meccset? - kérdeztem.
- Játssz velem! Most úgyis én maradtam ki! - mondta Dave.

- Oké! - ültem le.
- Vigyázz, múltkor megvert 4:2 -re! Azóta nem játszok vele! - mondta Taylor.
- Majd vigyázok! - mosolygott rám Dave.

- Nyertem! - jelentette ki Matt.
- Nem igaz! Tessára figyeltem! Visszavágó!
- Majd, ha játszottunk! - stoppolta le Dave.
Odaültem mellé, választottam csapatot, és elkezdtünk játszani. Végül 6:5 -re nyertem. Míg ők játszottak egy visszavágót, mi Dave-vel nevettünk saját magunkon. Olyan sokat nevettünk, hogy elkezdtem csuklani. És még jobban kezdtünk nevetni. Jól éreztem magam, egész este a fiúkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése