2014. november 9., vasárnap

11. rész Fesztivál

Péntek

 Tegnap egész nap ruhákat próbáltam, míg meg nem találtam az igazit! Annyira izgulok a mai nap miatt, hogy nagyon! Alig tudtam aludni, enni, inni, de végül muszáj voltam. Megbeszéltük Taylor-ral, hogy nem beszélünk egymással, és nem is ismerjük egymást. Sokan voltunk, közülük, ha ismerek 4-5 embert. Átszállással mentünk, az út első felében Dave nevettetett, a másodikban meg Matt-el beszélgettünk. Már maga az út is király.
Mikor odaértünk az a nagy társaság 5-6 felé széledt. Egyedül maradtam. Bementem, szétnéztem és egyre nagyobb lett a tömeg. Az első koncertek már éppen mentek, mikor szembe jött velem egy csaj, pohárral a kezében és nézelődni kezdett a vállamon keresztül. Mögötte jött egy srác, aki véletlenül nekiment a csaj kezének, és ami a pohárban volt összes kóla, rám fröccsent.

- Sajnálom! Bocsánat! - mondta - Az egyik barom nekem jött!
- Semmi baj...de tényleg!
- Ezt nem így képzeltem el... - mondta a csaj.
- Mit? - kérdeztem.
- Azt, hogy leöntök valakit. Képzeletemben egy pasit akartam direkt leönteni, mert rám mászik... de ez így sokkal jobb!
- Örülök!

- Shanon vagyok.. - mondta a nevét.
- Tessa!

- Örvendek! Egyedül jöttél?
- Hát nem, vagyis de csak.....egyedül maradtam.
- Szórakoztassalak el? - kérdezte.
- Nem kell kösz, csak megkívántam a kólát! - néztem rá a pólómra.
- Gyere vegyünk! - indult el, én meg követtem.
- Hülye hippik, mozgás! - lökdösődött. Odaértünk az italos bódéhoz, Shanon újra lökdösődött, majd előre kerültünk.
- Mit kértek? - kérdezte a pultos srác.

- Két Sprite lesz! - srác kivette a hűtőből az üdítőket.
- Szoktál fesztiválokra járni? - ivott bele az üdítőjébe.
- Nem, most vagyok először! - mondtam, túlkiabálva a zenét.

- Jaj, megyek! - ordította oda a pár méterrel arrébb álló csapatnak - Örülök, hogy megismertelek! Jelölj be! Shanon Grey!
- Én is örülök! - kiabáltam utána.
Kivettem a zsebemből a telóm, és be is jelöltem Shanon-t. Sétáltam üres széket keresve, hogy leüljek. Találtam székeket csak foglaltak voltak. Nézelődtem, mikor valaki megfogta a kezem, én meg felrezdültem. Óvatosan hátrafordultam.
- Matt, úristen, a szívbajt hoztad rám!
- Bocsánat, hogy megijesztettelek.
- Nem baj...mit csinálsz itt? - kérdeztem, mikor rájöttem, hogy itt van pont velem.

- Hol kéne lennem? - mosolyodott el, nekem megremegett a térdem - ott vagyok, ahol lennem kéne!
- Pfúj!
- Mi az? - kérdezte.
- Ez nagyon romantikus volt! - grimaszoltam, és elnevette magát.
- Igyekszem! Gyere!
- Hova? - kérdeztem.
- Gondolom le akarsz ülni, vagy tévedek? - állt meg, majd mélyen a szemembe nézett. Muszáj voltam elvennem a tekintetem, mert olyan lehettem, mint aki ma jött haza a Bahamákról. Hé, mikor sötétedett be?

- Igen, le akarok ülni.. - rákulcsolta az ujjait az enyémre, majd megfordult és tolakodni kezdett. Megláttam oldalt egy üres helyet, elengedtem Matt kezét, elindultam az üres hely felé. Mikor odaértem, pont akkor ültek le. Ez az!
- Tessa! - szólt Matt, aki a másik oldalon ült. - Van itt még egy hely! 
Siettem, ahogy csak tudtam, de leültek. Megálltam Matt előtt. 
- Nem voltál elég gyors! Mi van a pólóddal?
- Ja, egy csaj leöntött - néztem rá aranyos mosollyal, arra utalva, hogy adja át a helyét.
- De aranyosan mosolyogsz! - mondta.
- Tudom.. úgy fáj a lábam! - célozgattam.

- Nekem is.. most olyan jó, hogy ülök! - mosolygott.
- Le akarok ülni! - mosolyogtam.
- Gyere! - már azt hittem, átadja nekem a helyét, de tévedtem. Megfogta a kezem, és belehúzott az ölébe.
- Áhh... - nevettem el magam - te olyan " szeretem, ha a csajok az ölemben ülnek" srác vagy!
- Te meg olyan " nem zavar, ha a tesóm legjobb haverja ölében ülök" lány vagy!

- Folytasd! - mondtam.
- Mit?
- Azt, hogy mit tudsz rólam!
- Vagy inkább azt, hogy mit akarok megtudni rólad!

- Nekem az is jó! Mit akarsz megtudni rólam?
- Pl. mi a kedvenc színed? - elnevettem magam.
- Változó! Szinte mindegyiket szeretem - elnevette magát.
- Kedvenc film?
- Olyanokat kérdezz amire tudok válaszolni!

- Volt már pasid?
- Nem.
- És szeretnél?
- 16 vagyok, már jó lenne! - nevettem el magam.
- Tessa, szeretlek! - kiabált oda valaki hozzánk. Hátranéztem Taylor-t pillantottam meg, és azonnal felálltam Matt öléből. Odajött, és szorosan megölelt. Bűzlött az alkoholtól.

- Taylor, te ittál? 
- Egy picit! - csücsörített.
- Wáá, nagyon büdös vagy! - ráncoltam össze a szemöldököm. 
Újra megölelt, de nem akart elengedni. Azt hiszem elaludt. 
- Elaludt? - kérdeztem Matt-től.
- Ja.. - nevette el magát.
- Segítesz? - kérdeztem, mert a rám nehezedő sújt nem bírtam el.

- Persze! 
- Hova vigyük? - kérdeztem a kezét a vállamra rakva.
- Várj, van itt a közelben egy nyaralónk, oda elvihetjük! - ajánlotta.
- Oké..


  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése