2015. május 7., csütörtök

21. rész

- Öhm...Tessa! A srácok említették Taylor meglepetésbuliját!
- Igen? - lepődtem meg.

- Igen......és nem tudom mit vegyek fel.
- El akarsz menni vásárolni? - sóhajtottam.

- Ja. Eljössz velem? - vetette be azt a cuki mosolyát, amit csak akkor szokott, mikor akar valamit.
- Persze, ha.... a fiúk is jöhetnek! - néztem a fiúkra egy "ezt most megszívtátok, mert Lily órákig képes vásárolni és nézelődni" mosollyal.

- Úúú, ez tök jó ötlet!
- Én nem érek rá Li! - tiltakozott Mark.
- Ne hívj Li-nek, nem vagyok kínai! - forgatta a szemeit Lily.
- Én sem érek rá sajnos! - csatlakozott Mark-hoz Matt.
- Pedig ott próbáljuk a ruhát....a plázába.......ahol sok fiú lesz... - mondtam, de nem hatottam meg őket - Említettem már, hogy miniruha?
- Mégis ráérek! - pattant fel Mark.
- Mit kapok ha elmegyek? - kérdezte Matt.
- Amit akarsz.
- Menjünk - megadta magát.
  Elmentünk a plázába,  de a legrosszabb, hogy 3 csaj állított meg minket, vagyis Matt-et. Egy a bejáratnál, egy a mozgólépcsőnél, még egy meg a butiknál. Mind nyávogósan beszélt, csavargatta az egyik tincs haját. Mind a barátnői voltak valamikor.
- Lefogadom a legtöbb festett szőke - suttogta nekem Lily cseppet se kedves hanggal, tekintettel nézve a 3. lányt aki megállította Matt-et. Ezen felnevettem. Ahogy megfordultunk egyenesen Mark nézett ránk, szigorú arcot vágott, de a nevetőráncok ott bujkáltak a szeme sarkában. Megadva magát nyújtotta a kezét egy pacsira Lily-nek, de mielőtt belecsapott volna felemelte. Szegénykém azért nem olyan magas mint ez az állat, ezért próbálkozott. Mosolyogva néztem őket, főleg azért, mert Lily Mark-ot próbálta lenyomni, akár megmászni mint egy létrát. Esetleg lehúzni a karját, hiába nem állt a lábán, Mark kezén lógott, de a keze meg se moccant. Visszafordultam a cseverésző festett szőkére és Matt-re. Pár másodperc telt el, de egy nagy puffanást hallottunk, ezért odanézett még pár ember körülöttünk. Lily az egyik padról leesett, a karjai oldalt kinyújtva, a térde fel volt fordítva, márkás cipője talpa a plafonnal szemben volt. Azonnal odapattantam mellé:
- Segítsek? - kérdeztem.
- Ááá..nem.... Szeretem a padlót - mondta - Csak picit koszos, vizes....vagy nyálas - Mark-al felhúztuk. Elkísértem a mosdóba megmosni a térdét, kezét ahol lehorzsolta magát. Ahogy készen lettünk lehajtotta a farmerja szárát ami felszívta a vizet, így mire a fiúkhoz értünk foltokban vizes nadrágban kinyújtotta a nyelvét Mark-rak:
- Akkor is sikerült - ezzel inkább előre menve tovább sétált előttünk. 
  Az üzletbe bemenve Lily-vel az öltözőkben próbálgattuk a ruhákat. Az elsőnél kimentem megmutatni Matt-ek, így az ölében vártam Lilyre. Nem jött ki 10 perc múlva se.
- Lily, nem jössz ki?! - szóltam a behúzott függönyhöz.
- A-a - gondolom rázta a fejét.
- Miért? - kérdeztem.
- Gyere be és megmondod te azt, hogy hogy néz ki rajtam.
- De a szülinapon sokan fogják látni..... - magyaráztam.
- Az más! Ott úgyse ismerek senkit! - feladtam, bementem hozzá. Lily egy fekete szoknyájú és lila felsős színű ruhában álldogált.
- De ez nagyon jól néz ki rajtad! - a fejemre csaptam. Tovább magyarázott amiért nem mehet ki. A legtöbb ok az, amikor a fiúk elmennek a bolt előtt és kinevetik a kér sráccal együtt akikkel jöttünk.
- Lily menj már ki! - kifelé lökdöstem.
- Nem! - kifeszítette a lábát, karját a függönyös résznél.
- Menj már ki!! - lökdöstem. A fiúk gondolom látták a függöny félén kidudorodni valamelyik testrészünket közben, így megszólaltak.
- Van valami baj? - kérdezte Matt.
- Semmi! - kiáltottuk egyszerre. Lily-t lekötötte ez a kérdés. Most volt az alkalom, erősen meglöktem. Nem történt volna semmi, ha nem taposta volna a függönyt. Egy nagy csattanással ért földet, a függöny tartója a fejére esett. A két megdöbbent srác engem nézett.
- Nem akart kijönni! - feltettem a kezem védekezés képpen.
Lily lelökte a tartót a fejéről, amint sikerült kiszabadulnia az anyagból rám meredt:
- Ezért megöllek! - megfújta erősen a szemébe lógó haját. Ez elég volt, nevetve mellé feküdtem - Komolyan mondtam! Majd amint kimentünk innen üldözni foglak! - máris letört a vigyor a képemről.
  Egyébként megdicsérték Lily ruháját, de leginkább Mark. Az utolsó ruhát mielőtt átvettem volna bemenve láttam ahogy egy lány megint idejött beszélni Matt-el. Eddig nem volt baj...Ahogy átöltöztem vártam Lily-t neki dőlve a fülkének. Kilépve ledermett:
- Ne nézz hátra! - hátra néztem........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése