2014. november 6., csütörtök

10. rész Győzködés

Vasárnap

 Tegnap este a fiúk beszéltek valamilyen fesztiválról, ami jövőhéten lesz. Azonnal jelentkeztem, hogy én is megyek, de Taylor nem engedte, úgyhogy ma egész nap őt győzködtem.
- De, miért nem? - nyaggattam.

- Mert még kicsi vagy, és nem tudsz magadra vigyázni!
- De a múltkor mondtad anyának, hogy nem vagyok 5 éves, és tudok magamra vigyázni!
- Még csak 16 éves vagy!
- Te 17! Az sem sokkal több!
- 18 leszek ebben a hónapban, úgyhogy majdnem felnőtt! És fiú is!
- A nemnek mi köze van hozzá?!?!
- Az, hogy én megyek, te meg nem!
- De én is megyek! - vinnyogtam.
- Nem! Nem mész!
- De!

- Nem! Tessa, nem mész, és kész!
- Argg! - fújtattam.

- Néha úgy viselkedsz, mint egy lány!
- Mivel, hogy az vagyok! - értetlenkedtem.
- De sose viselkedtél úgy!

- Valamikor azt is el kell kezdeni....várj. Ezzel idegesítelek?
- Hát.....ja!
Amint ezt kimondta elkezdtem vinnyogni, fújtatni, kényeskedni... kb. azt amit az elkényeztetett cafkák csinálnak a filmekben. De nem engedett. Úgyis kifogom harcolni magamnak, hogy mehessek. Egész délután, és egész este követtem, győzködtem, de nem. Ha jól tudom, van még egy hetem, tuti meggyőzöm..


 
Csütörtök  

Majdnem az egész hetet Matt-el töltöttem. Szinte minden nap ott volt nálunk, de én ennek kifejezetten örültem.
 Győzködtem Taylor-t, hogy hagy menjek velük a fesztiválra. De nem, nem és nem. Már fel akartam adni, de úgyis holnap van a feszt, ezért még egyszer megpróbálom.. Reggel felöltöztem, majd lementem. Megreggeliztünk, majd jöhetett a NEM! szó hallása, újra!
- Taylor, hagy menjek! Léci, kérlek! - könyörögtem.
- Oké, oké! Csak hagyjál! - adta meg magát.
- Tényleg? - kerekedett el a szemem - Wáááááá! Ezt nem hiszem el!

- Ne! Ne már! - rakta a füléhez a kezét.
- Óó, bocsi.. szeretlek! - öleltem meg.

- Aha...jól van!
- Úúú, még el kell döntenem, hogy mit veszek fel..
- Csak ne itt döntsd el!

- Rendben..akkor felmegyek a szobámba, és ott döntöm el! - nyújtottam ki a nyelvem.
 Egész nap ruhákat, sminket és kiegészítőket próbálgattam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése