2014. november 2., vasárnap

7.rész


Sziasztok! Hoztam a 7. részt, és jelöljétek alul a tetszik, következő vagy nem tetszik gombokat!



 Péntek 

 Mivel ma korán keltem, mert anyának hajnalban ment a gépe, elég ratyi kinézetem volt, ezért visszafeküdtem aludni. Későn keltem fel, Taylor még aludt, csináltam magamnak kaját, és úgy döntöttem, hogy elmegyek Belláért és megsétáltatjuk Lunát. Felmentem és felöltöztem, utána lejöttem, és épp cipőmet vettem fel, mikor Taylor lejött a lépcsőn.
- Hova mész?
- Megyek, megkérdezem Bellát, hogy nincs-e kedve eljönni velem kutyát sétáltatni! - biccentettem Luna felé, aki a pórázát ráncigálta.
- Várj meg, megyek veled, úgyis bocsánatot akartam kérni.
- Oké, de siess!
 Elkészült alig 15 perc alatt, és indulhattunk is. Útközben elmondta, hogy hogy fog bocsánatot kérni.........odaértünk. Csengettem alig pár másodperc múlva Bella szaladt ki a házból és kinyitotta a kaput, majd a nyakamba ugrott.
- Szia, Bella!
- Szia, Tessa! Szervusz Taylor!
- Szia, Bella! - mosolyodott el Taylor, Bella pedig viszonozta.
- Gyertek be! - megfogta a kutyát, és elindult a ház felé.

- Mindenki itthon van? - kérdezte Taylor.
- Igen.. de apu mindjárt elmegy..
- Látod, már apunak szólítja! - súgta alig halhatóan. Rögtön küldtem egy jobb egyenest a vállába, de nekem jobban fájt, mint neki..
- Milyen béna vagy! Majd rágyúrunk!
- Oké, de fáj a kezem! - elnevettük magunkat.

- Sziasztok! - köszönt Katherine.
- Szia! -köszöntünk egyszerre.
- Katherine tudnánk beszélni? - kérdezte Taylor.
- Persze - bólintott. Félrevonultak én addig felmentem a lépcsőn, és megkerestem aput. A hálószobában ült és a TV-t bámulta.
- Szia, apa!
- Tess, te mit keresel itt? - csodálkozott.
- Öhm...jöttem Belláért, ha nem baj, elmennénk kutyát sétáltatni...
- Oké..
- Taylor is jött. Lent beszélget Katherine-nel.
Alig fejeztem be a mondatot apa már a szobában sem volt...

 Átmentem Bellához, aki a kutyával játszott.
- Indulhatunk? - kérdeztem.
- Hova?
- Hát megsétáltatni Lunát. Tudok egy jó helyet!
- Igeen! - ugrándozott.

- Hozod Lunát?
- Nem, hozd te..

- Oké..gyere Luna! - nekifutásból beleugrott az ölembe.. - Mehetünk!
Ahogy lementünk hallottuk, hogy beszélgetnek.
- Mi akkor megyünk! - szóltam be a nappaliba.
- Menjetek csak, jó szórakozást! - mondta Katherine.
Taylor egy "ments ki" fejet mutatott, de én csak megvontam a vállam, és kiléptem az ajtón.
- Merre megyünk? - kérdezte Bella.
- Majd meglátod!
 Egy kicsit több időbe telt míg odaértünk, de végül befordultunk abba az utcába, ahol a park volt. Beléptünk, a pillantásom egyből a padra siklott, ahol ültek és gitároztak, odamentem.
- Gitározgatunk? - kérdeztem Matt-től.

- Valami olyasmi.. - nézett fel gyönyörű kék szempárjaival.
- Játssz egy számot! - mondtam, miközben leültem mellé. Rám mosolygott, majd oda sem nézve elkezdett játszani egy számot.
- Green day! - mondtam némi töprengés után.
- Igen.. honnan tudtad?
- Zenében, filmekben otthonos vagyok.. - elnevettük magunkat - nekem is van gitárom.
- Tényleg?
- Igen. Ott porosodik az ágy alatt a tokjában..
- Szívtelen - mosolygott.
- Csak egy dalt tudok eljátszani, de ha valaki, segítene megtanulni, akkor menne több is, vagy az az egy jobban..
- Ki az a valaki? - húzott tovább.

- Aki tud gitározni, és van türelme hozzám..
- Én türelmes vagyok, lehetnék például én..... vagy máás..
- Igen lehetnél például te.. - a te-né megnyomtam egy kicsit a hangsúlyt - vagy máás.
- Mikor lenne jó? - kérdezte halvány mosollyal.
- Bármikor. Én ráérek.
- Én is...
- Akkor holnap. Ha jó... - úgy éreztem, hogyha nem fordulok el, észreveszi a lángoló arcszínem, és elkezd szekálni..

Tekintetett másra termett, majd eltátottam a szám....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése