2015. március 5., csütörtök

18.rész

 Már több, mit egy hete találkozunk Matt-el, de még mindig nem tudom, hogy állunk. Rákérdezni, meg nem kérdezek rá, majd ő megkérdezi ha akarja. Mára megbeszéltük, hogy átjön és megnézünk egy filmet. Mikor csengettek, gyorsan kinyitottam az ajtót, oda sem néztem, hogy ki lehet az, csak elszaladtam. Vécére mentem, mert nagyon kellett pisilni. Lefelé menet Lily jött velem. Megláttam Matt-et és mellette Mark-ot. Matt odajött hozzám, és egy puszit nyomott a számra.
- Sziasztok - köszönt Mark.
- Helló - mosolygott Lily.
Mark végig Lily-t nézte, Lily pedig őt. Vigyorogva néztem Matt-re.
- Menjetek a nappaliba! - toltam meg Lily-t.
- Ez jó jel? - suttogtam Matt-nek.
- Nem tudom. Mindketten jól tudnak pókerarcot vágni.
- Szerintem jó jel! - hagyatkoztam magamra.
Kényelembe helyeztem magam. Lábam a dohányzóasztalra tettem, félig fekve a kanapén. Matt ugyanígy, csak ő közben a karjával félig átölelt.
- Valaki a távirányítót! - mutattam a távirányítóra.
- Miért nem mész te érte? - kérdezte Mark.
- Mert már kényelmesen elhelyezkedtem! Mozgás!- senki se mozdult - Mozgás!
Lily és Mark is felállt, de találkozott a tekintetük. Lassan közeledtek a távirányító felé. Egyszerre fogták meg, de egyik sem tágított, elkezdték rángatni. Egyszer csak Lily elengedte, Mark pedig hátravágódott. Mi Matt-tel ilyenkor már szakadtunk a nevetéstől, ők meg minket néztek és elkezdtek ők is nevetni. Beraktam egy jó horrort.
- Úú, mindjárt kibelezi! - ültem fel - Wááá! Kibelezte!
Mark meg Matt csodálkozva néztek rám, Lily már meg sem lepődött. Még párszor kibeleztek pár embert, mikor elment az áram.
- Ne már! Az 5. embert belezték volna ki! - szomorodtam el a sötétben.
- Ne már! Én félek! Tess, hol vagy? - indult el Lily a sötétben - Ez te vagy?
- Nem - szólalt meg Mark - ez én vagyok!
- Ja, bocsi! Elengedtelek? Tessa! - kérdezte. Hát, ez az én okos barátnőm.
- Aha... - válaszolta Mark.
- Lily itt ülök még mindig a kanapén!
- Nekem az merre van? Várj, Tessa beszélj!
- Miről? - mondtam.
- Óóó. Tessa meg vagy! - ült le mellém Lily és megfogta a kezem.
- Lily ne ilyen erősen! - kiabáltam Lily-re.
- Bocsi! - nevette el magát.
- Amúgy van a telefonomon vaku! - jutott eszembe. Felálltam és elkezdtem tapogatózni a sötétben. Úgy emlékeztem, hogy a dohányzóasztalra tettem, csak hát nekimentem az asztalnak. Úgy lezúztam a térdem, hogy holnapra szép helye marad. Megtaláltam a telóm az asztal másik végében, és bekapcsoltam a vakut. Utána elővette Mark is a telóját, és ő is bekapcsolta.
- Ugye csak viccelsz? Ezért zúztam le a térdem? 
- Oké Hamupipőke. Amúgy hová tűnt Matt?
- Tuti, hogy itt van valahol! -ültem vissza a kanapéra Lily mellé, aki egyből megszorította a kezem. Egyszer csak Matt dugta közénk a fejét, és egy hatalmasat ordított. Lily leesett a kanapéról, én meg meg sem mozdultam.
- Ügyes voltál! - csókoltam meg.
- Tudom. De ne mondd, hogy egy kicsit se rezzentél össze - nézett rám.
- Nem, egy kicsit sem.  
- Mit szólnál hozzá, ha holnap elmennénk valahova?
- Mit kéne szólnom? Ja.......oké! - bólogattam.
- Ti is gyertek! - néztem Lily-ékre, akik épp beszélgettek.
- Oksi! - mondta Lily.
- Felőlem! - adta meg magát Mark.
- És hova? - kérdeztem.
- Valahova! - majd ajkai gyengéden az enyémre tapadtak.
- Menjetek szobára! - mondta Mark, majd kikapcsolta a vakuját. Lily meg Mark egész jól elvoltak egész este, mi meg Matt-el trollkodtunk. Imádom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése