2015. április 21., kedd

19.rész

Matt azt mondta, hogy csípjem ki magam, mert most társaságba megyünk. Elhívtuk még Nicole-t és Taylort, és mikor Nicole nagy nehezen elkészült, indulhattunk. Matt-tel hátul mentünk és röhögtünk mindenkin aki velünk szemben jött. Ez nem volt valami jó ötlet, mert akik elöl mentek, nem tudták merre kell menni, ezért Matt útbaigazította őket. Mikor beértünk egy utcába, a többiek megálltak és röhögni kezdtek. Odafordultam, és egy nagy táblára az volt írva : KARAOKE BÁR!
Mosolyogva néztem Matt-re aki csak nevetett. Bementünk, Lily rohant a pulthoz, hogy rendeljen pár italt. Leültünk egy box-ba. Miközben vártunk az italokra röhögtünk az énekeseken. 
- És a következő: Matt!
Matt vigyorogva felállt, és felment a színpadra. Mindenki húú- zott, a dal elindult, Matt énekelt. Gyönyörű hangja van, az nem is vitás, de a dal amit énekel, az fura volt. Az "Are you gonna be my girl?" -t énekelte, és folyamatosan engem nézett. Tetőtől talpig elvörösödtem. Tudtam, hogy ezzel arra utal, hogy legyek a barátnője. Eltalálta, hogy nem szeretem a hagyományos dolgokat, így az egyénit választotta. Befejezte, és egy hatalmas tapsot kapott. Odajött hozzánk és leült elém.
- Na, hogy tetszett? - nézett rám.
- Hát......elment! - forgattam a szemem.
- Tényleg?
- Oké.....nagyon jó hangod van! Nagyon jó volt!
- Átérezted a dalt? Átjött az üzenete?
- Igen, igen......és igen!
- Eggyel több igent mondtál!
- Meglehet!
- És miért? - vonta fel a szemöldökét.
- A dal címe is nagyon jó, szóval igen!
- Ááá, szóval a dalra mondtál igent!?
- Nem! A kérdésre, amit a dallal tettél fel! Igen, leszek a barátnőd! - hagytam abba.
- Megbeszéltünk! - pacsiztunk össze.
- A következő Sara!
Felment a színpadra egy gyönyörű vörös hajú lány. Amint elkezdett énekelni, tátva maradt a szám. Olyan szép hangja volt, mint......nem tudok senkit se mondani. Hatalmas tapsot kapott, mikor lejött, odarohantam hozzá.
- Szia! Gyönyörű vagy, gyönyörű hanggal!
- Szia! Most melyik?
- Mi melyik?
- Elfelejtettem. Sara vagyok, jól énekelek, és jól nézek ki. Meg szépségversenyekre is járok - mosolygott.
- Óóó, gondolhattam volna.
- Gondolhattad. Megadom a számom! - vette elő a telóját.
- Oké! - néztem rá furán - Köszi!
Visszafelé menet még visszanéztem, és azonnal körbevették a fiúk.
- Megjött a barátnőm! A barátnőm....
- Haver, értjük! A csajod! - csitította le Mark.
- Ha neked is lesz barátnőd, megérted! - küldött felé egy gúnyos mosolyt.
- Hé, tényleg. Te nem akarsz barátnőt? - ajánlotta Taylor. Mark Lily-re nézett aki az italát szürcsölve nézte a következő embert aki énekelni fog, majd vissza Taylor-ra.
- Nem! Még nem! - röhögte el magát. Hazafelé Matt-tel megint hátul mentünk. Taylor-ék leváltak, mert Nicole-éknál lesznek, Lily-ék meg maradtak még egy kicsit, így miénk a ház Matt-tel.
 Kihúztuk a kanapét, és elindítottunk egy filmet. Odabújtam hozzá, ő meg megfogta a derekam. Olyan unalmas volt a film, hogy feladtam, és inkább Matt arcát néztem. Nem telt sok időbe, míg észrevette, hogy figyelem.
- Ilyen szép vagyok? - nézett rám.
- Gyönyörű vagy! - pusziltam meg az ajkát.
- Tudom. Sokat állok a tükör előtt, és gondolkozom azon, hogy hogy tudnám kiemelni a szemem! - túrt bele a hajába.
- Hát, ha ez megnyugtat, akkor jó úton haladsz! - magához húzott, és hosszasan megcsókolt.
- Imádom, ha megcsókolsz! - másztam rá a testére.
- Jó könnyű vagy!
- Gyúrok! - feszítettem be az izmaimat.
- Úú, előre félek, hogy megversz, hogyha ezt csinálom! - harapott bele a nyakamba, én meg belevertem a bordájába.
- Aúú, most már tényleg félek! - dörzsölte a bordáját.
- Jobban teszed! - mondtam egyre közelebb hajolva hozzá. Pár milliméter választotta el az ajkainkat, mikor csengettek. Felpattantam és ajtót nyitottam.
- Te mit keresel itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése